Правила поведінки для здобувачів освіти
1.Загальні правила поведінки здобувачів освіти
1.1 Дисципліна і порядок у закладі освіти підтримуються на основі поваги людської гідності учнів, педагогів та інших працівників школи.
1.2 Застосування методів психологічного й фізичного насильства по відношенню до оточуючих не допускається.
1.3 Права й обов’язки учнів закладу освіти визначаються Статутом закладу освіти, іншими передбаченими Статутом локальними актами.
1.4 Здобувачі освіти повинні виконувати Статут закладу освіти, сумлінно вчитися, дбайливо ставитися до майна, поважати честь і гідність інших учнів та працівників закладу освіти й дотримуватись внутрішнього розпорядку:
- дотримуватися розкладу занять (уроків, факультативів), не запізнюватися й не пропускати заняття без поважних причин;
- дотримуватись чистоти в закладі освіти й шкільному дворі;
- берегти шкільну будівлю, обладнання, майно;
- дбайливо ставитися до результатів праці інших людей і надавати посильну допомогу в прибиранні шкільних приміщень під час чергування;
- підтримувати порядок і чистоту в приміщеннях закладу освіти: їдальнях, роздягальнях, туалеті та ін..;
- приділяти належну увагу своєму здоров’ю й здоров’ю оточуючих;
- брати участь у колективних творчих заходах класу й закладу освіти;
- приходити до закладу совіти завчасно до початку занять, чистими й охайними, знімати в гардеробі верхній одяг, займати своє робоче місце й готувати всі необхідні навчальні приналежності до уроку за розкладом.
1.5 Не дозволяється приносити на територію закладу освіти з будь-якою метою й використовувати в будь-який спосіб зброю, вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, інші одурманюючі засоби й отрути.
1.6 Не можна без дозволу педагогів або медичної сестри залишати територію закладу освіти в урочний час.
1.7 Учень школи повинен проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших. Школярі поступаються дорогою дорослим, старші – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.8 Поза школою учні поводяться скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь і гідність та імідж школи.
1.9 Здобувачі освіти бережуть майно, акуратно ставляться як до свого, так і до чужого майна, дотримуються чистоти й порядку в приміщеннях та на території закладу освіти.
2.Поведінка на заняттях
2.1 Не спізнюватися на урок. Коли вчитель входить до класу, учні вітають учителя.
2.2 Кожен учитель визначає правила поведінки учнів на своїх заняттях; ці правила не повинні принижувати гідність учня й суперечити Статуту школи.
2.3 Під час уроку не можна гомоніти, відволікатися самому й відволікати однокласників від занять сторонніми розмовами, іграми та іншими діями, що не стосуються уроку.
2.4 Якщо під час занять учню необхідно вийти з класу, то він повинен спитати дозволу педагога.
2.5 Якщо учень хоче поставити питання вчителю або відповісти на його запитання, він підносить руку.
2.6 Під час уроку учень має право ставити питання вчителеві, якщо не зрозумів матеріал під час пояснення.
2.7 Учень має право відстоювати свій погляд і свої переконання під час обговорення різних спірних і неоднозначних питань, дотримуючись коректної форми.
2.8 На уроках учні мають право користуватися шкільним інвентарем, ставитися до нього дбайливо й акуратно. Після заняття повертати його вчителеві.
2.9 Учні не повинні розмовляти на сторонні теми на уроках, бо вони цим порушують права інших на отримання необхідних знань.
3.Поведінка здобувачів освіти до початку, на перервах і після закінчення занять
3.1 Під час перерви учень зобов’язаний:
- навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;
- на прохання вчителя вийти з класу;
- виконувати вимоги чергового вчителя.
3.2 Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити на свій розсуд, проте не заважати іншим.
3.3 Під час перерви учні можуть вільно пересуватися закладом освіти, окрім тих місць, де їм заборонено знаходитися з метою безпеки (горище, підвал, кухня).
3.4 Фізична конфронтація, залякування й знущання, спроби приниження особистості, дискримінація по національній або расовій ознаці є неприпустимими.
3.5 На перервах школярі можуть звернутися до свого класного керівника, чергового вчителя чи адміністратора за допомогою, якщо проти них здійснюються протиправні дії.
4.Учням забороняється
4.1 Під час перерв бігати сходами, поблизу віконних отворів і в інших місцях, не пристосованих для ігор.
4.2 Штовхати одне одного, кидатися предметами й застосовувати фізичну силу.
4.3 Вживати непристойні вирази й жести, галасувати, заважати відпочивати іншим.
4.4 Виходити зі школи без дозволу класного керівника або чергового адміністратора.
4.5 Самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконні.
4.6 Приносити зброю (у т.ч. ножі), вибухові, вогненебезпечні речовини, алкогольні напої, цигарки, наркотики та інші одурманюючі засоби.
4.7 Запізнюватись на заняття.
4.8 Вчиняти залякування, знущання, приниження особистості, булінг, дискримінацію за національною або расовою ознакою на адресу всіх учасників освітнього процесу.
5.Поведінка учнів у їдальні
5.1 Під час приймання їжі в їдальні учням слід дотримуватися правил гігієни та етикету.
5.2 Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
5.3 Не слід розмовляти під час вживання їжі.
5.4 Учні мають прибрати за собою посуд після приймання їжі, поставити на місце стільці. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
5.5 Забороняється приходити до їдальні у верхньому одязі.
6.Правила користування бібліотекою
6.1 Підручники обгорнути спеціальною обкладинкою.
6.2 Не загинати сторінки підручника, користуватися закладкою.
6.3 Не закладати в підручник ручку або олівець: від цього псується книжка.
6.4 Не писати й не малювати в підручниках: це суспільна власність.
6.5 Не брати підручник брудними руками й не читати його під час приймання їжі.
6.6 Класти підручник тільки на чистий стіл або парту.
ПАМ’ЯТКА З БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЛЯ УЧНІВ
ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ
Зимові канікули – пора відпочинку, свят та розваг. Але для того, щоб канікули були веселими й корисними, необхідно пам’ятати про безпечну поведінку
Щасливих канікул! Наберіться сил перед новим етапом навчання!
До уваги учнів!
27 листопада відбудеться Міжнародний природничий інтерактивний конкурс "КОЛОСОК-осінній-2015".
Щоб гарно підготуватися і отримати "Золотий колосок", ознайомтеся із завданнями до конкурсу.
ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-осінній-2015”: ТЕПЛОТА І
ТЕМПЕРАТУРА. ТІЛО ЛЮДИНИ.
ПРИРОДОЗНАВСТВО В КАРТИНКАХ (1–4).
1–2 класи
•Дізнайся, як тварини пристосовуються до спеки та холоду.
Навчися вимірювати температуру повітря, води та свого тіла. Довідайся про секрети складання і розгадування ребусів.
•Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”:„Бактерії” (№ 4/2014), „Організм як
механізм” (№ 4/2015), „Що керує нашим тілом?” (№ 5/2015), „Як транспортується
кисень?” (№ 6/2015), „Як підживити організм?”(№ 7/2015), „Опорна вісь нашого
тіла” (№ 8/2015), „Як ми рухаємося?” (№ 9/2015), „Загадки про організм
людини” (№ 10/2015), „Рожевий пелікан – птах 2015 року” (№ 11/2015), „У саду та
на городі від кожного своя користь” (№ 12/2015), „Отруйні рослини України” (№
16/2015), „Я вивчаю речовини”(№ 18/2015).
•Потренуйся розв’язувати тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-ONLINE” на рівні „ТРЕНАЖЕР”.
3–4 класи
•Дізнайся, як тварини пристосовуються до спеки та холоду. Які
тіла добре поглинають тепло? Навчися вимірювати температуру повітря, води та свого тіла. Довідайся про секрети складання і розгадування ребусів.
•Прочитай газети „КОЛОСОЧОК”: „Бактерії” (№ 4/2014), „Апетит у
тварин” (№ 16/2014), „Кругообіг води в природі” (№ 27/2014), „Хліб усьому
голова” (№ 32/2014), „Найбільше досягнення людства”(№ 1/2015), „Чому змінюються пори
року?” (№ 2/2015), „Організм як механізм” (№ 4/2015), „Що керує нашим
тілом?” (№ 5/2015), „Як транспортується кисень?” (№ 6/2015), „Як підживити
організм?” (№ 7/2015), „Опорна вісь нашого тіла” (№ 8/2015), „Як ми
рухаємося?” (№ 9/2015), „Загадки про організм людини” (№ 10/2015), „Хатка для
комах” (№ 13/2015), „Я вивчаю речовини” (№ 18/2015), „Як тварини заощаджують
воду?” (№ 22/2015).
•Прочитай у журналах „КОЛОСОК” статті Дарії Біди „Що таке теплота?” (№
4,5/2015); „Такі різні обличчя води. Три стани води в природі” (№ 5/2015); „Кораблі пустелі” (№ 8/2015).
•Розглянь у статті Наталії Романюк „Людина як вона є” малюнок, на якому зображені клітини людського тіла. Прочитай у цій статті про музей
людського тіла (журнал „КОЛОСОК” № 6/2015).
•Потренуйся розв’язувати тести на нашому сайті www.kolosok.org.ua у грі „KOLOSOK-ONLINE” на рівні „ТРЕНАЖЕР”.
•УСІ СТАТТІ ТИ ЗНАЙДЕШ НА НАШОМУ САЙТІ www.kolosok.org.ua.
•ГОТУВАТИСЯ ДО КОНКУРСУ МОЖНА В СОЦМЕРЕЖАХ. Читай у нашій
групі Вконтакті стрічку новин з матеріалами для підготовки до
конкурсу.
•НА НАШОМУ САЙТІ www.kolosok.org.ua ти знайдеш інтелектуальну
гру „KOLOSOK-ONLINE”.Перший рівень гри – „КОЛОСОК-ТРЕНАЖЕР” – допоможе тобі підготуватися до конкурсу або перевірити знання з природничих
предметів.
З 27 жовтня 2015 року для учнів нашої школи розпочнуться осінні канікули, які триватимуть по 01 листопада 2015 року (включно), а вже 02 листопада школярі повернуться до навчання.
Нагадуємо учням елементарні правила безпеки під час канікул
Дорогі діти!
1. 1. Дотримуйтеся правил дорожнього руху. Перш ніж перейти дорогу переконайтесь у відсутності транспорту. Якщо до Вас наближаються транспортні засоби, слід почекати поки вони проїдуть і ні в якому разі не намагатися перебігати дорогу перед ними. Не грайтесь на тротуарі, біля доріг. Дотримуйтесь правил посадки в автотранспорт. На зупинці не стійте близько біля дороги. Переходьте проїзну частину тільки по пішохідному переходу і на зелений сигнал світлофора. Коли переходите дорогу, подивіться спочатку ліворуч, потім праворуч. Не виїжджайте на проїжджу частину на велосипеді.
Завжди пам'ятайте, що помилку, допущену на уроці, можна виправити, а помилка в дотриманні Правил дорожнього руху часто буває непоправною і від Вашої дисципліни на вулиці залежить Ваша безпека.
2. Щоб уникнути електротравм, категорично забороняється: наближатися до обірваних проводів ближче 8 м.; залазити на опори ліній електропередач; відчиняти двері та проникати в трансформаторні підстанції.
3. Не грайтесь біля залізничного полотна, не кладіть на рейки предмети, не кидайте нічого у вікна потягу.
4. Не грайтесь на будівельних майданчиках.
5. Не беріть в руки вибухонебезпечні предмети, а у випадку їх виявлення, необхідно повідомити дорослих.
6. Не можна розпалювати вогнища і кидати в вогонь карбід, солярку, бензин тощо.
7. Не грайтеся з бродячими собаками і кішками. Мийте руки після ігор перед обідом.
8. Не використовуйте піротехнічні засоби - це небезпечно!
9. Не впускайте в квартиру незнайомих людей у відсутності дорослих.
10 Якщо на вулиці хтось іде чи біжить за вами, а додому далеко, біжіть у найближче людне місце: до магазину, автобусної зупинки.
11 Якщо незнайомі дорослі намагаються відвести вас силою, чиніть опір, кричить, гукайте на допомогу: "Допоможіть! Мене веде незнайома людина!"
12 Не погоджуйтеся ні на які пропозиції незнайомих дорослих.
13 Не грайтеся з гострими, колючими та ріжучими, легкозаймистими та вибухонебезпечними предметами, вогнепальною та холодною зброєю, боєприпасами.
14 Не вживайте лікарські препарати без призначення лікаря.
15 Під час спілкування по телефону не називайте адресу, номер свого телефону , не підтримуйте розмови з незнайомцями.
16 Під час масових заходів не відходьте від дорослих, не штовхайтеся, не бігайте, не йдіть напереріз. Ніколи не наступайте на кульку, пакет, картонну коробку, не стійте біля сміттєвих контейнерів та урн. Інколи такі речі можуть вибухати.
17 Не ходіть гуляти без дозволу. Батьки завжди повинні знати, де ви перебуваєте. Збираючись на прогулянку, не вдягайте дорогі прикраси, які можуть стати причиною нападу на вас.
18 Про будь яку заподіяну вам шкоду повинні знати дорослі.
19 Дотримуйтеся правил поведінки біля водоймищ. Не грайся на березі річок, озер та ставків. Перший лід та лід під час відлиги, потепління — небезпечний.
Бережіть своє здоров'я!!! Пам'ятайте та виконуйте ці правила!
Доброго, приємного та безпечного Вам відпочинку!
Нехай Вам щастить!