Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.
Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.
ПРОГУЛЯНКА
ЗАСВОЄННЯ ІНДИВІДОМ КУЛЬТУРНОЇ СХЕМИ ГЕНДЕРА ВІДБУВАЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ КОНСТРУЮВАННЯ РОЗХОДЖЕНЬ МІЖ СТАТЯМИ. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК ФОРМУЄТЬСЯ В РІЗНИХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ УМОВАХ
ГЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНИХ УЯВЛЕНЬ ОСОБИСТОСТІ
Гендерна соціалізація - це процес засвоєння людиною соціальної ролі, визначеної для неї суспільством від народження, залежно від того, чоловіком чи жінкою вона народилася.
Гендерні ролі - норми та правила поведінки жінок і чоловіків, що ґрунтуються на традиційних очікуваннях, пов'язаних з їх статтю. Вони відрізняються в суспільствах з різною культурою та змінюються із часом.
Гендерні уявлення особистості формуються під впливом гендерних стереотипів - набору загальноприйнятих норм і суджень, що стосуються існуючого в суспільстві становища чоловіків і жінок, норм їхньої поведінки, мотивів і потреб. Гендерні стереотипи закріплюють існуючі гендерні розбіжності та стають завадою до змін у сфері гендерних відносин.
Засвоєння індивідом культурної схеми гендера відбувається через конструювання розходжень між статями. Соціалізація чоловіків і жінок формується в різних соціально-психологічних умовах. Гендерна соціалізація включає дві взаємозалежні частини: а) освоєння прийнятих моделей чоловічої та жіночої поведінки, відносин, норм, цінностей і стереотипів; б) вплив соціального середовища на індивіда з метою прищеплення йому визначених суспільством правил і стандартів поведінки для чоловіків і жінок. Засвоюються насамперед колективні, загальнозначущі норми. Вони стають частиною особистості й підсвідомо нею керують. Уся інформація, що пов'язана з диференційованою поведінкою, відбивається у свідомості людини у вигляді гендерних схем. Основні агенти соціалізації - соціальні групи та контексти: родина, однолітки, засоби масової інформації, робота, клуби за інтересами, церква.
Благодійний аукціон
“Щасливе дитинство ”
Що таке дитинство? Кожен відповість, що це – завжди щирі радощі, всеохоплююче щастя і дзвінкий сміх.
Діти – наш найдорожчий скарб, подарований Богом, наша радість і наше майбутнє. Можна
скільки завгодно співчувати, сидячи на дивані а можна прийти і допомогти реально.
Благодійний аукціон “Щасливе дитинство ” пройшов у надзвичайно щирій, зворушливій атмосфері.
На благодійному аукціоні продавалися дитячі малюнки.Усі кошти будуть направлені на допомогу діткам загиблих Героїв до дня св. Миколая.
КНИЖКИ СВОЇМИ РУКАМИ
Здатність творити закладена в дитині з раннього дитинства. Наше завдання допомогти йому розвинути в собі творчі здібності та стати творчою особистістю. Розвиток творчих здібностей стає життєво важливою проблемою, актуальною у всі часи.