Матеріали, що присвячені інклюзивній освіті
А Б В Г Д Е Ж З И І К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
А
В
Д
І
К
Н
О
П
-
Переосмислюючи допоміжні послуги з боку спеціалістів в інклюзивних класах
Deppeler, J., Loreman, T., & Sharma, U. (2005).
-
Побудова взаємин співпраці заради виконання потреб інклюзії –
ТОЧКА ЗОРУ
Сьюзан M. Кагілл та Сью Мітра
-
Потреби й побажання батьків, які мають дітей із затримкою розумового
розвитку. Погляди однієї громади
Уестлінг, Девід Л. (Westling, David L.)
-
Працюємо разом: динина з особливими потребами в школі.
Довідник для батьків
-
Програмно-методичний комплекс Формування ігрової
діяльності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Гладченко І.В.
-
Програмно-методичний комплекс Сенсорне виховання
дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Трикоз С.В.
-
Програмно-методичний комплекс Формування уявлень
про навколишнє середовище у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Блеч Г.О.
-
Програмно-методичний комплекс Трудове виховання
дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю.
Чеботарьова О.В.
-
«Путь к независимости» – формирование бытовых навыков у детей с
тяжелыми нарушениями зрения – Пособие для родителей
Бутенко В.А. – директор ОО ХЦРМИ «Право выбора», тифлопедагог.
Насибулова Е.А. – директор НОУ «Центр реабилитации незрячих детей и их родителей «Я и мама», тифлопедагог.
Реброва О.А. – психолог ОО ХЦРМИ «Право выбора».
Р
С
Т
Ц
Ч
Ш
Щ