Анкета для дітей «Моє ставлення до дітей з особливими потребами»
1.Чи знаєш, хто такі діти з обмеженими фізичними можливостями?
а)Так; в)ні;
б) хотіла б знати.
2.Як ти ставищся до дітей-інвалідів?
а) добре; в) мені їх шкода;
б) байдуже;
3. У якій школі краще було б навчатися дітям-інвалідам?
а) у спеціальній;
б) в загальноосвітній;
в) вдома.
4.Як ти поставишся до того, щоб дитина-інвалід була твоїм однокласником, другом?
а) добре; в) байдуже;
б) негативно; г) не знаю.
5.Якщо діти-інваліди навчатимуться в нашому навчальному закладі, чи будеш ти з ними спілкуватися?
а) так, адже вони такі, як я;
б) ні, мені це не потрібно;
г) не знаю.
6.Чи потрібно у вашій школі створити центр, у якому діти-інваліди могли б спілкуватися окремо від тебе?
а) так; б) ні;
в) не знаю.
7.Які позитивні риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8.Які негативні риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Ставлення до інклюзивної освіти»
Анкетування проводилося також між вчителями .
1. Чи знаєте Ви, що таке «інклюзивна освіта»?
а) так;
б) ні.
2.Як ви вважаєте, чи готова школа створити умови для інклюзивної освіти?
а) так;
б) ні;
3.Що ефективніше для дитини з особливими потребами?
а) індивідуальне навчання;
б) інклюзивна освіта.
4. Чи порушуються права дітей з особливими потребами в системі надання їм освіти?
а) так;
б) ні;
5. Чи вплине, на Вашу думку, спільне проведення дозвілля дітей різних категорій на покращення морального виховання особистості?
а) так;
б) ні.
6. Чи готові Ви психологічно подолати бар’єри в роботі з дітьми з особливими потребами?
а) так;
б) ні.